Grotto jelent figyelmĂ©t, hogy van valami egyedi a acai: Ez egyike azon kevĂ©s gyĂŒmölcs, amellett avokĂĄdĂł, amelyek egyszeresen telĂtetlen zsĂrok (MUFA). A MUFA lehet dolgozni, hogy segĂtsen tartani Ă©rzi magĂĄt elĂ©gedett, ha tartalmazza azokat az ellenĆrzött kalĂłriatartalmĂș Ă©trend, az összeg acai olyan kicsi, hogy meg kellene fogyasztani nagy mennyisĂ©gƱ, hogy elĂ©g MUFA, mondja. Ăs nemcontinue reading
Potencia Archives
Amit a spa vilĂĄgĂĄrĂłl tudni kell
 A SPA RITUĂLĂ A rituĂĄlĂ© kifejezĂ©s gyakran szerepel a spa kezelĂ©si kĂnĂĄlatĂĄban. Ez az a varĂĄzsszĂł, amitĆl a spa kezelĂ©s mĂĄsnak, többnek tƱnik föl, mint egy kozmetikai szalonban igĂ©nybe vehetĆ kezelĂ©s. Ez az a kifejezĂ©s, ami beindĂtja a vendĂ©g fantĂĄziĂĄjĂĄt. A rituĂĄlĂ© mindenekelĆtt olyasvalami, ami rĂtusokhoz kötĆdik, a hagyomĂĄnyban nem egyszer szakrĂĄlis tartalmĂș rĂtusokhoz. Bizonyos szempontbĂłl a spa is lehet szakrĂĄlis rĂtusok helye, csakcontinue reading
A pĂŒffedt kĂ©z ĂĄpolĂĄsĂĄnak lehetĆsĂ©gei
A pĂŒffedt kĂ©z ĂĄpolĂĄsĂĄnak lehetĆsĂ©gei  Mindannyian talĂĄlkozunk mindennapi munkĂĄnk sorĂĄn olyan vendĂ©gekkel, akiknek jĂłl lĂĄthatĂłan be van dagadva a lĂĄbuk, vagy pĂŒffedt, ödĂ©mĂĄs a kezĂŒk. A hölgyeknĂ©l bizony nem ritka ez a problĂ©ma. Claude Garde angiolĂłgus segĂtsĂ©gĂ©vel tekintsĂŒk ĂĄt az alĂĄbbiakban, milyen okok hĂșzĂłdhatnak meg a hĂĄttĂ©rben, Ă©s melyek a kezelĂ©s lehetĆsĂ©gei! Gyakran elĆfordul, hogy vendĂ©gĂŒnk arrĂłl panaszkodik: korĂĄbban szĂ©p kezeicontinue reading
A parfĂŒmpiac jelene Ă©s jövĆje 2. rĂ©sz
A parfĂŒmpiac jelene Ă©s jövĆje 2. rĂ©sz  A ROSAE cĂ©g egy Ă©vvel ezelĆtt a parfĂŒmpiac jelenlegi helyzetĂ©vel, illetve jövĆjĂ©nek vĂĄrhatĂł alakulĂĄsĂĄval kapcsolatban vĂ©gzett figyelemremĂ©ltĂł kutatĂĄst. Az alĂĄbbiakban ennek a felmĂ©rĂ©snek az eredmĂ©nyeit foglaljuk össze a Les Nouvelles EsthĂ©tiques francia kiadĂĄsĂĄban megjelent tanulmĂĄny alapjĂĄn.  A VIZSGĂLATI MĂDSZER A vizsgĂĄlat a francia parfĂŒmpiac 44 neves szereplĆjĂ©t (mĂĄrkakĂ©pviselĆket, parfĂŒmĆröket, disztribĂștorokat, parfĂŒmiparicontinue reading
A szĂnek titkai
A szĂnek titkai  Milyen lenne a vilĂĄg szĂnek nĂ©lkĂŒl? Minden bizonynyal unalmas Ă©s szĂŒrke⊠Ez a nyilvĂĄnvalĂł evidencia talĂĄn mĂ©g inkĂĄbb igaz az esztĂ©tika vilĂĄgĂĄra, ahol a szĂnek kĂŒlönösen fontos szerephez jutnak. A szĂ©psĂ©gszalontĂłl a spĂĄig, a gyĂłgyfĂŒrdĆtĆl a thalassĂłig a szĂnek mindenĂŒtt jelen vannak: logĂłnk, munkahelyi környezetĂŒnk szĂnvĂĄlasztĂĄsĂĄban,  a szĂnterĂĄpiĂĄban, a szĂnek tulajdonsĂĄgaiban, a csakrĂĄkban, az aurĂĄban, a szĂnek pszicholĂłgiai hatĂĄsĂĄban, azcontinue reading
Egy tökĂ©letesen megvalĂłsĂtott koncepciĂł
Egy tökĂ©letesen megvalĂłsĂtott koncepciĂł  PĂĄrizsban nemrĂ©giben egy eredeti ötlet alapjĂĄn megnyĂlt az elsĆ olyan butik, ahol a vendĂ©g nemcsak szebbnĂ©l szebb, luxuskategĂłriĂĄs cipĆk között vĂĄlogathat, hanem lĂĄbait is kĂ©nyeztetheti, igĂ©nybe veheti a leginkĂĄbb kedvĂ©re valĂł pedikƱrt vagy lĂĄbĂĄpolĂĄst. A pĂĄratlan vĂĄllalkozĂĄs egy tökĂ©letesen kidolgozott koncepciĂł szerint valĂłsult meg. Ărdemes megismerkednĂŒnk vele. A KONCEPCIĂ A Mell nevet viselĆ elegĂĄns butik a lĂĄbbelik nagy szakĂ©rtĆje, bizonyos Philippe Melloul Ă©s egycontinue reading
A marketingszemlĂ©let Ă©s a bevĂ©telnövelĂ©s összefĂŒggĂ©sei
A marketingszemlĂ©let Ă©s a bevĂ©telnövelĂ©s összefĂŒggĂ©sei  A marketing a vĂĄllalkozĂĄs, a konkurencia Ă©s a piac viszonyainak vizsgĂĄlatĂĄval foglalkozik. Feladata, hogy keresse a fejlesztĂ©s lehetĆsĂ©geit az ĂŒgyfĂ©lkör igĂ©nyeinek kielĂ©gĂtĂ©se Ă©s a vĂĄllalkozĂĄs bevĂ©teleinek növelĂ©se Ă©rdekĂ©ben, közĂ©p Ă©s hosszĂș tĂĄvon egyarĂĄnt.  A marketing sokkal inkĂĄbb szemlĂ©let, lĂĄtĂĄsmĂłd kĂ©rdĂ©se, nem meghatĂĄrozott technikĂĄkra alapozott, jĂłl bevĂĄlt receptek gyƱjtemĂ©nye. A marketingeszközök alkalmazĂĄsĂĄnak cĂ©lja a vĂĄllalkozĂĄsÂ ĂŒgyfĂ©lkörĂ©nekcontinue reading
Galenusi formĂĄk: a kozmetikai kĂ©szĂtmĂ©nyek textĂșrĂĄja
Galenusi formĂĄk: a kozmetikai kĂ©szĂtmĂ©nyek textĂșrĂĄja A galenusi formĂĄk tudomĂĄnya nem mĂĄs, mint a gyĂłgyszerek Ă©s kozmetikumok kĂ©szĂtĂ©sĂ©nek tudomĂĄnya. A Laboratoires Pierre Fabre alĂĄbbi cikke sorra veszi Ă©s bemutatja mindazokat a galenikumokat â köztĂŒk a legĂșjabbakat is â, amelyeket naponta hasznĂĄlt kozmetikai kĂ©szĂtmĂ©nyeink szĂĄmĂĄra tudomĂĄnyos megalapozottsĂĄggal fejlesztettek ki, hatĂĄsuk legjobb Ă©rvĂ©nyesĂŒlĂ©se Ă©rdekĂ©ben. Claudius Galenus görögcontinue reading
Hogyan kĂŒzdjĂŒnk a narancsbĆr ellen?
Hogyan kĂŒzdjĂŒnk a narancsbĆr ellen? A cellulit a nĆk szĂ©les körĂ©t Ă©rintĆ problĂ©ma. Nem vĂ©letlen hĂĄt, ha ezzel kapcsolatban gyakran tesznek fel kĂ©rdĂ©seket a vendĂ©gek a kozmetikusnak. A helyes vĂĄlaszokhoz nyĂșjt segĂtsĂ©get a Laboratoires Garnier ĂĄltal összeĂĄllĂtott alĂĄbbi cikk, amelybĆl Ă©rdekes Ă©s hasznos informĂĄciĂłkat tudhatunk meg a cellulitrĂłl. A cellulit elĆfordulĂĄsa testalkattĂłl, sĂșlytĂłl, morfolĂłgiai adottsĂĄgoktĂłlcontinue reading
A kivörösödĂ©sre hajlamos bĆr ĂĄpolĂĄsa
A kivörösödĂ©sre hajlamos bĆr ĂĄpolĂĄsa A rosaceĂĄval gyakran egyĂŒtt jĂĄr az Ă©rtĂĄgulatossĂĄg, amely a bĆr kipirosodĂĄsĂĄt vonja maga utĂĄn. A vazodilatĂĄciĂł jelensĂ©gĂ©nek könnyebb megĂ©rtĂ©sĂ©t segĂti a Laboratoire Dermatologique Bioderma alĂĄbbi cikke, amely az Ă©rzĂ©keny, kipirosodĂĄsra hajlamos bĆr Ă©s a felszĂni erek öszszefĂŒggĂ©seit magyarĂĄzza el közĂ©rthetĆ formĂĄban. A BĆR ĂS A BENNE TALĂLHATĂ ĂRHĂLĂZAT A bĆrcontinue reading