Acai Berry – vĂ©lemĂ©nyek Ă©s az ĂĄr, ahol vĂĄsĂĄrolni

Grotto jelent figyelmĂ©t, hogy van valami egyedi a acai: Ez egyike azon kevĂ©s gyĂŒmölcs, amellett avokĂĄdĂł, amelyek egyszeresen telĂ­tetlen zsĂ­rok (MUFA). A MUFA lehet dolgozni, hogy segĂ­tsen tartani Ă©rzi magĂĄt elĂ©gedett, ha tartalmazza azokat az ellenƑrzött kalĂłriatartalmĂș Ă©trend, az összeg acai olyan kicsi, hogy meg kellene fogyasztani nagy mennyisĂ©gƱ, hogy elĂ©g MUFA, mondja. És nemcontinue reading

Amit a spa vilĂĄgĂĄrĂłl tudni kell

  A SPA RITUÁLÉ A rituĂĄlĂ© kifejezĂ©s gyakran szerepel a spa kezelĂ©si kĂ­nĂĄlatĂĄban. Ez az a varĂĄzsszĂł, amitƑl a spa kezelĂ©s mĂĄsnak, többnek tƱnik föl, mint egy kozmetikai szalonban igĂ©nybe vehetƑ kezelĂ©s. Ez az a kifejezĂ©s, ami beindĂ­tja a vendĂ©g fantĂĄziĂĄjĂĄt. A rituĂĄlĂ© mindenekelƑtt olyasvalami, ami rĂ­tusokhoz kötƑdik, a hagyomĂĄnyban nem egyszer szakrĂĄlis tartalmĂș rĂ­tusokhoz. Bizonyos szempontbĂłl a spa is lehet szakrĂĄlis rĂ­tusok helye, csakcontinue reading

A pĂŒffedt kĂ©z ĂĄpolĂĄsĂĄnak lehetƑsĂ©gei

A pĂŒffedt kĂ©z ĂĄpolĂĄsĂĄnak lehetƑsĂ©gei   Mindannyian talĂĄlkozunk mindennapi munkĂĄnk sorĂĄn olyan vendĂ©gekkel, akiknek jĂłl lĂĄthatĂłan be van dagadva a lĂĄbuk, vagy pĂŒffedt, ödĂ©mĂĄs a kezĂŒk. A hölgyeknĂ©l bizony nem ritka ez a problĂ©ma. Claude Garde angiolĂłgus segĂ­tsĂ©gĂ©vel tekintsĂŒk ĂĄt az alĂĄbbiakban, milyen okok hĂșzĂłdhatnak meg a hĂĄttĂ©rben, Ă©s melyek a kezelĂ©s lehetƑsĂ©gei! Gyakran elƑfordul, hogy vendĂ©gĂŒnk arrĂłl panaszkodik: korĂĄbban szĂ©p kezeicontinue reading

A parfĂŒmpiac jelene Ă©s jövƑje 2. rĂ©sz

A parfĂŒmpiac jelene Ă©s jövƑje 2. rĂ©sz   A ROSAE cĂ©g egy Ă©vvel ezelƑtt a parfĂŒmpiac jelenlegi helyzetĂ©vel, illetve jövƑjĂ©nek vĂĄrhatĂł alakulĂĄsĂĄval kapcsolatban vĂ©gzett figyelemremĂ©ltĂł kutatĂĄst. Az alĂĄbbiakban ennek a felmĂ©rĂ©snek az eredmĂ©nyeit foglaljuk össze a Les Nouvelles EsthĂ©tiques francia kiadĂĄsĂĄban megjelent tanulmĂĄny alapjĂĄn.   A VIZSGÁLATI MÓDSZER A vizsgĂĄlat a francia parfĂŒmpiac 44 neves szereplƑjĂ©t (mĂĄrkakĂ©pviselƑket, parfĂŒmƑröket, disztribĂștorokat, parfĂŒmiparicontinue reading

A szĂ­nek titkai

A szĂ­nek titkai   Milyen lenne a vilĂĄg szĂ­nek nĂ©lkĂŒl? Minden bizonynyal unalmas Ă©s szĂŒrke
 Ez a nyilvĂĄnvalĂł evidencia talĂĄn mĂ©g inkĂĄbb igaz az esztĂ©tika vilĂĄgĂĄra, ahol a szĂ­nek kĂŒlönösen fontos szerephez jutnak. A szĂ©psĂ©gszalontĂłl a spĂĄig, a gyĂłgyfĂŒrdƑtƑl a thalassĂłig a szĂ­nek mindenĂŒtt jelen vannak: logĂłnk, munkahelyi környezetĂŒnk szĂ­nvĂĄlasztĂĄsĂĄban,  a szĂ­nterĂĄpiĂĄban, a szĂ­nek tulajdonsĂĄgaiban, a csakrĂĄkban, az aurĂĄban, a szĂ­nek pszicholĂłgiai hatĂĄsĂĄban, azcontinue reading

Egy tökéletesen megvalósított koncepció

Egy tökĂ©letesen megvalĂłsĂ­tott koncepciĂł   PĂĄrizsban nemrĂ©giben egy eredeti ötlet alapjĂĄn megnyĂ­lt az elsƑ olyan butik, ahol a vendĂ©g nemcsak szebbnĂ©l szebb, luxuskategĂłriĂĄs cipƑk között vĂĄlogathat, hanem lĂĄbait is kĂ©nyeztetheti, igĂ©nybe veheti a leginkĂĄbb kedvĂ©re valĂł pedikƱrt vagy lĂĄbĂĄpolĂĄst. A pĂĄratlan vĂĄllalkozĂĄs egy tökĂ©letesen kidolgozott koncepciĂł szerint valĂłsult meg. Érdemes megismerkednĂŒnk vele. A KONCEPCIÓ A Mell nevet viselƑ elegĂĄns butik a lĂĄbbelik nagy szakĂ©rtƑje, bizonyos Philippe Melloul Ă©s egycontinue reading

A marketingszemlĂ©let Ă©s a bevĂ©telnövelĂ©s összefĂŒggĂ©sei

A marketingszemlĂ©let Ă©s a bevĂ©telnövelĂ©s összefĂŒggĂ©sei   A marketing a vĂĄllalkozĂĄs, a konkurencia Ă©s a piac viszonyainak vizsgĂĄlatĂĄval foglalkozik. Feladata, hogy keresse a fejlesztĂ©s lehetƑsĂ©geit az ĂŒgyfĂ©lkör igĂ©nyeinek kielĂ©gĂ­tĂ©se Ă©s a vĂĄllalkozĂĄs bevĂ©teleinek növelĂ©se Ă©rdekĂ©ben, közĂ©p Ă©s hosszĂș tĂĄvon egyarĂĄnt.   A marketing sokkal inkĂĄbb szemlĂ©let, lĂĄtĂĄsmĂłd kĂ©rdĂ©se, nem meghatĂĄrozott technikĂĄkra alapozott, jĂłl bevĂĄlt receptek gyƱjtemĂ©nye. A marketingeszközök alkalmazĂĄsĂĄnak cĂ©lja a vĂĄllalkozĂĄsÂ ĂŒgyfĂ©lkörĂ©nekcontinue reading

Galenusi formĂĄk: a kozmetikai kĂ©szĂ­tmĂ©nyek textĂșrĂĄja

Galenusi formĂĄk: a kozmetikai kĂ©szĂ­tmĂ©nyek textĂșrĂĄja A galenusi formĂĄk tudomĂĄnya nem mĂĄs, mint a gyĂłgyszerek Ă©s kozmetikumok kĂ©szĂ­tĂ©sĂ©nek tudomĂĄnya. A Laboratoires Pierre Fabre alĂĄbbi cikke sorra veszi Ă©s bemutatja mindazokat a galenikumokat – köztĂŒk a legĂșjabbakat is –, amelyeket naponta hasznĂĄlt kozmetikai kĂ©szĂ­tmĂ©nyeink szĂĄmĂĄra tudomĂĄnyos megalapozottsĂĄggal fejlesztettek ki, hatĂĄsuk legjobb Ă©rvĂ©nyesĂŒlĂ©se Ă©rdekĂ©ben. Claudius Galenus görögcontinue reading

Hogyan kĂŒzdjĂŒnk a narancsbƑr ellen?

Hogyan kĂŒzdjĂŒnk a narancsbƑr ellen? A cellulit a nƑk szĂ©les körĂ©t Ă©rintƑ problĂ©ma. Nem vĂ©letlen hĂĄt, ha ezzel kapcsolatban gyakran tesznek fel kĂ©rdĂ©seket a vendĂ©gek a kozmetikusnak. A helyes vĂĄlaszokhoz nyĂșjt segĂ­tsĂ©get a Laboratoires Garnier ĂĄltal összeĂĄllĂ­tott alĂĄbbi cikk, amelybƑl Ă©rdekes Ă©s hasznos informĂĄciĂłkat tudhatunk meg a cellulitrĂłl. A cellulit elƑfordulĂĄsa testalkattĂłl, sĂșlytĂłl, morfolĂłgiai adottsĂĄgoktĂłlcontinue reading

A kivörösödĂ©sre hajlamos bƑr ĂĄpolĂĄsa

A kivörösödĂ©sre hajlamos bƑr ĂĄpolĂĄsa A rosaceĂĄval gyakran egyĂŒtt jĂĄr az Ă©rtĂĄgulatossĂĄg, amely a bƑr kipirosodĂĄsĂĄt vonja maga utĂĄn. A vazodilatĂĄciĂł jelensĂ©gĂ©nek  könnyebb megĂ©rtĂ©sĂ©t segĂ­ti a Laboratoire Dermatologique Bioderma alĂĄbbi cikke, amely az Ă©rzĂ©keny, kipirosodĂĄsra hajlamos bƑr Ă©s a felszĂ­ni erek öszszefĂŒggĂ©seit magyarĂĄzza el közĂ©rthetƑ formĂĄban. A BƐR ÉS A BENNE TALÁLHATÓ ÉRHÁLÓZAT A bƑrcontinue reading